wtorek, 2 sierpnia 2016

Pomysł na balkon - wakacyjne link party

Postanowiłam zorganizować party. Prawdziwie letnie party w pięknej balkonowej scenerii. Ciekawi? Chętni? Mam nadzieję, że tak. Nie ma znaczenia gdzie mieszkacie, ponieważ impreza będzie na blogu tulipanowiec.blogspot.com. Z terminem też się dogadamy - party będzie trwać od 2-ego do 14-ego sierpnia. 

Zapraszam Was na Link Party 

"Pomysł na balkon z tulipanowcem"





Kochani, chciałabym zebrać w jednym miejscu pomysły DIY o szeroko pojętej tematyce balkonowej. Jeśli macie piękny balkon, balkonik lub wielki taras, jeśli chcecie się pochwalić twórczymi pomysłami DIY, to nie możecie ominąć tej imprezy ;). Szczególnie bliskie memu sercu są wszelkie pomysły recyklingowe, przeróbki i wykorzystanie przedmiotów, które już mamy w domach, ponieważ uważam, że nie jest sztuką kupić gotowce, prawdziwą sztuką jest dać starym przedmiotom drugie życie i stworzyć coś z niczego. Wasz imprezowy post może dotyczyć mebli, dodatków, dekoracji i wszystkiego, co można wykorzystać na balkonie. Pamiętajcie: pisząc "balkon" mam na myśli i te małe, i te duże balkony, wielkie tarasy, a nawet balkonowe okna. Chodzi o to, żeby zainspirować innych i podzielić się swoimi pomysłami.

Zasady:

Link Party trwa od 2-ego do 14-ego sierpnia 2016 roku.
Udział może wziąć każdy, kto ma bloga. Jeśli go nie masz, a uważasz, że Twój "pomysł na balkon" jest wart  pokazania - dodaj zdjęcie w komentarzu! :)
W poście biorącym udział w link party wklejcie banerek i podlinkujcie do tego wpisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie mojego bloga.
Nie ma ograniczenia w ilości dodawanych postów, ważne jest, aby wpisy dotyczyły balkonu.


Jak dodać bloga do Link Party:

- klikamy "add your link"
- wklejamy link do konkretnego posta
- wpisujemy nazwę posta
- klikamy "next step"
- wybieramy zdjęcie, które będzie reprezentować nasz wpis
- klikamy "submit"


Zapraszam do odwiedzania dodawanych przez inne osoby postów, komentowania. Inspirujmy się na wzajem i dobrze się bawmy!

Aby pomysły docierały do jak największej liczby osób, będę dodawać Wasze linki na tulipanowcowym fanpage'u. Pod koniec miesiąca opublikuję post z Waszymi pomysłami i projektami zgłoszonymi na party.

Na początek podzielę się z Wami moim pomysłem sprzed dwóch lat (w tym roku też go wykorzystam, a co ;)) i inspiracjami zgromadzonymi na Pintereście










20 komentarzy:

  1. Fajne party, ale ja nie mam balkonu :( Ale dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak balkonu nie wyklucza :) - jeśli Ci wpadnie fajny pomysł na doniczkę, kwietnik lub coś zupełnie innego, co można wykorzystać na balkonie to śmiało wpadaj na party :)

      Usuń
  2. Prosta i ładna dekoracja, a nie zabiera miejsca. Szczególnie jak jest mały balkon, np u mnie :)
    Clara || Interiors Design di Clara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My szczęśliwi posiadacze "wielkich" balkonów ;) musimy kombinować :)

      Usuń
  3. Pomysł bardzo fajny;))Dziękuję za zaproszenie;) Nie wiem czy uda mi się wygospodarować trochę czasu, bo ostatnio strasznie z tym u mnie krucho... ale kto wie, może mi się uda;P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim odświeżonym balkonie główną rolę odgrywa kwietnik który jest mega recyklingowy :) Powstał z pozostałości po remoncie - z paneli podłogowych! Dodatkowo zrobiłam wiszące kwietniki ze sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kwietnik - jest niesamowity :)
      Cały balkon robi wrażenie !

      Usuń
    2. Dziękuję :)Cieszy bardziej że samemu się to zrobiło :) w tym roku zrobiliśmy jeszcze parawan ale jeszcze nie wrzucałam na bloga :(

      Usuń
    3. Może moje Balkonowe Link Party Cię zmobilizuje ;P

      Usuń
  5. Dziękuję za zaproszenie! To ja pokażę mój wakacyjny pucharek na muszelki przywiezione znad morza. Myślę, że może być to fajna dekoracja wakacyjnego balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze recyklingowe pudełeczko, które może być bardzo przydatne na balkonie.

      Usuń
    2. Super projekty -dziękuję za udział w party :)

      Usuń
  6. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zaproszenie do Link Party :) Już dodałam linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś:) i dołączyłaś do link party :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tematem :-) Mam nadzieję, że znajdę tu inspirację do wykończenia mojego balkonu. Jednak jak jest sporo metrów, to ciężko to ogarnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży balkon - duże pole do popisu u realizacji fajnych pomysłów :). Mam nadzieję, że spodobają Ci się pomysły zgłoszone na link party :)

      Usuń
  8. Jak mówimy o balkonie to perfecta producent markiz balkonowych ma dość szeroki asortyment dzięki któremu nawet tak mała przestrzeń może nabrać zupełnie innego wymiaru. To nie kwestia metrów a dobrego pomysłu na zagospodarowanie odpowiednio przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super aranżacje :) Ja teraz zastanawiam się co zrobić u siebie. Mój chłopak niedawno urządzał magazyn i został mu jeden regał wielki - coś takiego http://nedcon.pl/produkty/regaly-polkowe/. Zastanawiamy się czy nie przerobić go na regał z książkami :) Może się sprawdzi w takiej wersji u nas w domu :)

    OdpowiedzUsuń