poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Poduchy Scrabble


Postanowiłam trochę uprzytulnić swój salon. Zresztą w końcu przyszła wiosna - zatem czas na zmiany. Zmiany wystroju mieszkania również.
Mój dom moją twierdzą, a poniżej pierwsze litery naszych imion.



poduszki poszewki ozdobne literki



POSZEWKI SCRABBLE   - KROK PO KROKU


Co potrzebujemy:
- materiał na poszewki
- zamek błyskawiczny  - ja kupiłam zamek "na metry" + 3 suwaki
- igła, nitka, nożyczki :), ołówek
- szablony literek i cyferek
- farba do tkanin - kupiłam farbę Fevicryl - 5,90 zł





Z materiału wykrajamy poszewkę. Materiał rokładamy i malujemy litery i cyfry. Dzięku temu farba nie przebije na drugą stronę poszewki. Jeśli malujecie na gotowej poszewce włóżćie w środek papier lub folię.






Przykładamy szablon do materiału i odrysowujemy.













Najpierw obrysowujemy farbą kontury,a następnie wypełniamy środek.








Zgodnie z instrukcją na farbie należy odczekać 24 godziny a następnie utrwalić poprzez prasowanie na odwrotnej stronie lub przez ściereczkę.


Następnie zszywamy poszewkę,wszywamy zamek i gotowe :)





4 komentarze:

  1. Genialny pomysł! Uwielbiam grać z Scrabble, a tymi poduchami można się komunikować nawet w "ciche dni":)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm...dobry pomysł. Muszę tylko dorobić parę literek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie jakiś nowy post! No ile można czekać ja się pytam?!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) mam nadzieję, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń