wtorek, 30 czerwca 2015

7. Noc z Designem we Wrocławiu

 Design udomowiony

18 czerwca w Galerii Domar we Wrocławiu odbyła się wspaniała impreza "7. Noc z Designem".  Niesamowita noc wypełniona wystawami i prezentacjami firm zajmujących wzornictwem i designem. W ramach tego wydarzenia rozpoczyna się 7. edycja Designu Udomowionego. Wielu wystawców przygotowało ekspozycje mebli, przedmiotów użytku codziennego i elementów dekoracyjnych.
 design

Myśl przewodnia tegorocznej "Nocy z Designem" to "Design naturalnie" - stąd "naturalne" dekoracje

 

Jedna z ekspozycji to "Marki Dolnośląskie"





Ekspozycje przygotowały sklepy na stałe mające swoje salony w Galerii Domar, jak i inni wystawcy.





  





 Na oglądających czekały napoje i poczęstunek. Wszyscy raczyli się szampanem, wybornym winem lub słodkościami. Ja również skusiłam się na to i owo, ale moje serce należało do sushi w wersji "dla ciężarnych" - z pieczonej ryby ;) 


Oglądający byli także podglądani - nad naszymi głowami krążył dron...


 Dla prawdziwych elegantów - hit - czyli muchy i muszki w kolorowej odsłonie


W salonie meblowym Noti obejrzeliśmy ciekawą prezentację nowoczesnych, wielofunkcyjnych mebli

meble
  
Wystawa kolekcji przygotowanej w ramach konkursu na kreację z wytwornej tapety



Podczas tej nocy otwarto wystawę "Samoobsługowe Muzeum"



a ja miałam okazję zapoznać się z technologią 3D i wirtualnie pospacerować po jednym z projektowanych apartamentów


W strefie "Vip" można było jeszcze raz obejrzeć z bliska twórczość wystawców


Nie zabrakło wspaniałych wydawnictw. Moja "wish lista" wydłużyła się o parę pozycji...


Napatrzyłam się na tyle pięknych rzeczy, nacieszyłam oczy tyloma zapierającymi dech w piersiach przedmiotami.... wyszłam z wystawy z głową pełną wspaniałego wzornictwa. Na pamiątkę mam parę folderów i torbę z logo. 


Czy warto było zarwać nockę? Oj warto. Wszystkim, których interesuje wzornictwo, design i szeroko pojęta sztuka użytkowa proponuję wpisać tę imprezę na stałe w kalendarz. Po takim wydarzeniu powraca wiara, że jest wielu twórców i odbiorców pięknych przedmiotów.  




4 komentarze:

  1. No i znowu mnie ominęła fajna impreza :-( Ale za to Twoje zdjęcia przybliżają atmosferę wydarzenia. Bardzo fajnie się czyta Twoje relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza była naprawdę fajna :), w jednym mijescu tylu twórców - aż dech zapiera :). Cieszę się, że podoba Ci się moja relacja :)

      Usuń
  2. Domar we Wroclawiu sam w sobie skupia marki I producentow na topie, zaluje ze nie moglam uczestniczyc w takiej imprezie, stanowczo powinno ich byc duzo duzo wiecej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - wiecej takich imprez we Wrocławiu!!!!
      Mam wrażenie, że coś się ruszyło, że "powróciła" moda na dobre wzornictwo, także nasze polskie. Są Kontury, są wystawy w muzeach i galeriach... jak jest popyt to i jest podaż :))

      Usuń