niedziela, 24 kwietnia 2016

Concept Weddings - targi ślubne w Krzywym Kominie

17 kwietnia w Krzywym Kominie było naprawdę pięknie, a wszystko za sprawą targów ślubnych. Nie były to jednak takie zwykłe targi. Organizatorom udało się zebrać osoby pełne pasji i pomysłów, które oferują oprawę tego ważnego dnia zgodnie z najnowszymi trendami. Można było podziwiać dekoracje w stylu boho i rystykalnym. Nie będę już dłużej się rozpisywać, zdjęcia powiedzą same za siebie. Zapraszam na foto relację. Starałam się robić zdjęcia z nazwą firmy - jeśli coś Was zauroczyło, łatwiej będzie odnaleźć twórców.












Czym byłby ślub bez obrączek ... takich jeszcze nie widziałam



Bardzo pomysłowe podziękowania dla gości - buteleczka z nasionami.
 




Największe stoisko na targach - Literowe Inspiracje .


Wspaniały pomysł na wesele i nie tylko - fotobudka od Panie i Panowie. Na targach można było ją wypróbować - oczywiście, że spróbowałam ;)



Śliczne zaproszenia i coś, co mnie zaskoczyło: internetowe strony ślubne, mobilne aplikacje do "zarządzania" organizacją ślubu - wszystko od "Biorę Ciebie Za"







Magnet Cards - zaproszenia w formie magnesu i nie tylko.





6 komentarzy:

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia . Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zdjęcia mówią same za siebie - wszystko cudne! Ale mój wzrok najbardziej przykuły lemoniady w słojach, no i fotobudka (dla gości weselnych mogłoby to być fajną pamiątką). :)
    PS Nie chcę zepsuć niespodzianki, ale... zrobiłam podsumowanie kwietniowej Akcji:Reperacji na blogu. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoje wyglądają apetycznie :) - zgadzam się
      Już zajrzałam do Ciebie na bloga - dziękuję, że Dinuś znalazł się w Twoim podsumowaniu kwietniowej Akcji - Reperacji.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Muszę się wybrać na takie targi następnym razem bo ślub zbliża się wielkimi krokami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń