czwartek, 6 października 2016

Jesienne dekoracje

Jesień w kalendarzu, jesień za oknem, to i dom musi nabrać jesiennego wyglądu. W tym roku postawiłam na proste i naturalne dekoracje. Co prawda krążył mi po głowie pomysł z jesiennym wiankiem, jednak na razie wszystko jest w fazie "koncepcyjnej". Przyznam, że po prostu brak mi na to czasu. Zbliża się roczek mojego Kuby i chciałabym mu wyprawić niezapomniane urodziny. W wolnych chwilach szykuję już urodzinowe dekoracje, a Kuba pomaga jak umie: czyli ząbkuje, gorączkuje i woła "ma-maaaa! ma-maaa!". Sami widzicie, ze nie jest łatwo :)


Składniki mich dekoracji: wrzos, dynie, kasztany, żołędzie, szyszki, owoce dzikiej róży i szyszki chmielu. Wrzos kupiłam w markecie,dynie w warzywniaku, a pozostałe skarby to pamiątki ze spacerów. 



Na jednym ze spacerów narwałam pięknej trawy, która fajnie prezentuje się na moim oknie i ... w mini ikebanie w pomieszczeniu wc. 



Pozdrawiam Was jesiennie,
Mako


12 komentarzy:

  1. Piękne jesienne skarby;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skarby sprawiają, że i dzieci lubią jesień i jesienne spacery. Mojego syna nigdy nie trzeba namawiać na spacer połączony ze "zbieractwem"
      Pozdrawiam serdecznie Alicja P-P :)

      Usuń
  2. Pięknie :-) A dyni możesz potem zjeść ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda....z trzech już została już tylko jedna :P. Była zupa i sos - mniam

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje, trochę koloru bo za oknem szaro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły na dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń